sts

Alla inlägg den 5 juni 2015

Av Elise - 5 juni 2015 22:00

Sitter oxh kollar på reprisen på gladiatorerna som gick ikväll, för fick reda på alldeles nyss att de gick ikväll och imorn :p men kommer ju förmodligen missa imorn också, så får se på söndag! Men äter iaf 12 lakritsbitar från Nellie Dellie, och en kopp te :)

Av Elise - 5 juni 2015 20:43

Åt ett äpple innan detta, å nu äter ja 1 glutenfri baguett, köttfärs, tomat, paprika, å gurka :) brödet smakar som marknadsbeöd :p men de e socker i, och de känns.. Liite för sött alltså.. Men annars så äre gott!:) inget man äter varje dag kanske, men helt klart ätbart! Måste dock äta upp de 4 som e lvar på 2 dar ;) mamma tog också en baguett, så de e alltså 6 i varje!:)
Ich imorn äre avslutning, så ska försöka hålla mig ganska låg på matfronten hela dan så kan ja äta precis vad ja vill på kvällen :D de e mina planer de ;) fårse hur bra de går då..
Å jo, ja hade faktist smör på baguetterna ;)

Av Elise - 5 juni 2015 20:16

Gkömde helt bort att blogga när ja kom hem, så får väl gö de nu :)
När vi slutade så handlade ja lite:) frysta hallon, kvarg, keso, gf pasta, gf baguetter (blir nytt att prova), lösgodis, naturgodis, jordnötssmör, knäckebröd.. Ja tror de va allt :)
Men preworkouten fick bli 1 banan, 2 msk jordnötssmör, 1 apelsin, 1 knäcke me kalkon och keso, sen denna dricka! :D Denba drickan var goare än gratanäpple :)
Ja har btw vart ute i solen vid 3 tillfällen idag.. Oxh när ska jag fatta att jag MÅSTE HA SOLKRÄM!? Alltså ja bränner mig ALLTIDALLTIDALLTID utan solkräm! Kan de gå in i mitt huvud nån fång elr!!! Ååh!! Blir så trött på mig själv... Har bränt mig riktigt rejält flera gånger när jag varit liten, så de har typ förstört mitt pigment helt.. Blir aldrig nånsin brun utan bara bränd.. Har pigment som en albino.. Alltså verkligen, ja tror ja har nån liten fläck av hudcancer nånstans i kroppen :( de får ju verkligen inte utvecklas! SLARVA INTE MED SOLKRÄMEN, ELISE, FAST DU TROR ATT SÅHÄR LITE TID GÖR INGENTING.

Skapa flashcards