sts

Alla inlägg under maj 2015

Av Elise - 10 maj 2015 08:40

Fruktsallad och ett helt litet paket kvarg med tinade blåbär oxh havregryn!:D alltså 250g kvarg ;) fruktsalladen består av samma sak som igårkväll förutom russinen!:) ananasen e btw helt perfekt nu när den vart i kylen 2dar..;) synd bara att ja bara har 1 skiva kvar :(

Men lunchen idag komme bli pizzaaaa, sen godis lite senare :D yayy':D blir ju perfa, äta pizza oxh kolla på SM samtidigt :) Love gick vidare från semin igår, så hon e i final idag :D nu håller vi tummarna!

Av Elise - 9 maj 2015 22:32

Klockan e halv 11 å ja äter lite ;) nej men är inge hungrig typ alls men behövde äta mer så gjorde en liten fruktsallad!:) tänkte ha lite cheatday idag men de blev inte av :p bara ätit några nävar popcorn och 1 chokladruta! Men imorn, då ska ja först äta pizza (med kikärtsmjöl) sen lösgodiiiis :D skulle ju gjort de idag, men vi grillade ist, så sparar pizzan tills imorn :) åså va ja inte så sugen på godiset.. Så tänkte att ja Sparar de väl till imorn ;)

1 banan, 1 äpple, 1 apelsin, 1 ananasskiva, sen russin :D

Av Elise - 9 maj 2015 20:12

Tjennnaaree'! Nu e jag å issa hemma :D vi har cyklat runt i smb nån h nu :) ätit fruktsallad och chillat me lite gosaker ;D
Nu sitter vi i vardagsrummet oxh äter grillat kyckling och sötpotatis i ugn! Mums!:D

Av Elise - 9 maj 2015 14:43

Just nu äter ja dehär, och när ja ätit upp ska jah dammsuga hos mormor, sen cykla runt lite me Isabell :) äter 1/2 litet paket keso oxh 1 banan!:)

Av Elise - 9 maj 2015 13:07

Här har vi min amazing lunch :D 3 kalkonbacon och 1 stekt ägg! Mums!!:D

Nu har jag oxh mamma vart på gymmet också :D riktigt skönt pass! Vill dock inte gå för fort fram, så körde "bara" knäböj och Benpress :) skönt!
Sen svängde vi för i Ica påvägen hem :) köpte lite bananer, kalkonbaconwn, så de e första ggn vi provar, sen köpte ja också 2 nya av domhär barerna ;) dom e goda! Ocj dom naturligaste jag hittat :D

Märkte nu att ja saltade ägget lite mkt, hehe

Nä nu ska jag njuta av min lunch, sen om ja hinner dusxha, för ca kl 14 har Love match :D sen ska jag gå till mormor och dammsuga :) ingen bortkastad dag idag inte!:D

Av Elise - 9 maj 2015 08:41

Här har vi min frukost och preworkout :D chokladgröt;
1 dl havregryn
2 dl vatten
3 äggvitor
1 skopa proteinpulver
1 msk kakao
1 skopa proteinpulver
1 banan

Och i den ordningen hade jag i allt oxkså ;) men de hade säkert satt fint me lite russin i oxkså..:D

56g kolhydrater, 34g protein, 8g fett :D

Av Elise - 8 maj 2015 20:45

Här har vi mitt kvällssnack :D fortsättningen av blåbärs-saken, 2 små ananasskivor, å en apelsin :D
Love hade btw inte match ikväll :/ men då får hon match imorn! :D

Och imorn äre Rsc på gymmeeeet:D fårse om ja ska kö ben också.. Fårse..;)

Nä nu ska jag nog ligga med iPaden resten av kvällen! Godnatt! E btw taggad på gymmet haha ;)

Av Elise - 8 maj 2015 18:26

Just nu väntar jag på att Love ska gå match och äter lite middag, haha :D
De är väldigt proteinpackat, och gott!:D

Blandade ihop samma mängd kvarg oxh keso, sen frysta blåbär, och 1 skopa vanilj"proteinpulver":D de ska egentligen vara proteinpulver, men har detta på bild nere :) de e mkt protein i de, och använder de som peoteinpulver ;) vet inte vad de annars är..?

Men de vart iaf ganska mkt, så har lite i ett glas i kylen också som ja kan äta senare :D

Ovido - Quiz & Flashcards