sts

Alla inlägg den 23 maj 2015

Av Elise - 23 maj 2015 21:12

Chillar me lite hemmagjord glass framför gladiatorerna ;) blandade 1 fryst banan me 3 msk kvarg och vaniljpulver, sen rullade ja lite bollar av 1/2 cookie dough Questbar :D den va lite hård men annars va dehär skitnice!

Av Elise - 23 maj 2015 20:16

ojoj, mums! Rökta räkor med aioli, som ja inte tog mer av bara 1 gång, utan 2 gånger, sen 2 vitlöksbröd :D MUMS! Glad att de e cheatday idag alltså ;) och nu kollar vi på gladiatorerna, och om 1-3 reklamer ska jag göra glass :D och äta mina mandlar, har lite mindre än halva påsen kvar :3

Av Elise - 23 maj 2015 18:12

Nu har vi vart på marknad och shoppat i ca 8h :) trötta fötter vare ja! Men har inte shoppat så mkt faktist :) trodde ja skulle komma tillbaka me ttp -200 kr haha! Alltså stt ja blivit tvungen stt låna 200 av mamma ;) elr nåt sånt! Men kom ju faktist hem med de mesta kvar :p köpte då detta bara ^^ men vart skönt att hänga runt bara!:)
Och ikväll blire förhoppningsvis gladiatorerna, om de inte blir nåt annat på tv :p och då ska jag nog göra lite bananglass hade ja tänkt ;)

Men lunchen vart på Brown Bull, rekommenderar verkligen de stället! Alla vart supernöjda med sin mat :) jag tog broccoligratäng med kyckling! Suuupergott :D tror tom de va mozzarella i ;)

Sen vart de en smoothie på Naked Juice Bar!:) tog en Acai Rush ;) god varen!
Så idag hare blivit lite cheatday :p supersockrade mandlar från marknaden, haha!

Av Elise - 23 maj 2015 08:51

Här har vi min amazing frukost :D 1 1/2 msk jordnötssmör med 1 banan, 1 apelsin, 1 äpple, lite nätmelon, sen 1 knäckebröd med keso :D Mummms! Älskar Stockholms-frukostRna ;) fast gillar nog crunchy peanutbutter mer än creamy, som detta är :)

Och idag ska vi först på marknad, sen till ett köpcenter :D kul!

Presentation


Här är en 15-årig tjej som bloggar om sin vardag :) jag boxas, och gillar att träna, äta gott och hälsosamt & shoppa :) kika gärna & se om du tänkt stanna!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards