sts

Alla inlägg den 11 maj 2015

Av Elise - 11 maj 2015 20:02

Vart teknik idag.. Usch, ja e trött på tekniken, vill kötta på träningarna nu!! Haha :p va ju länge sen nu..:(
Men iaf, om de inte regnar imorn så ska vi kö intervaller igen, och ja ska va med, men ta de väldigt försiktigt, men de verkar bli regn, så vi fårse..
Men iaf så blire gym imorn :D Russian Squat challenge-time ;)
Men på onsdag är de ingen träning, så vi får se hur ja gör då.. För vill ju inte bara träna mån/tis på hela denna vecka.. Aa, vi får se helt enkelt :/

Men, nu sitter ja i sängen och ska snart dusxha, och käkar 250g kvarg med 1 banan :D de fick bli postworkout ;) Sen åt ja lite fröknäckebröd som mamma bakat igen hehe ;)

Av Elise - 11 maj 2015 15:56

Här har vi en preworkout :D en stor frukttallrik; 1 ananasskiva, 1 apelsin, 1 äpple, 1 banan, 1 msk jordnötssmör, sen 2 rostade proteinbröd med smör :D Mumms!

Btw på torsdag åker jag upp till Stockholm med mamma :) vi ska sova där till antingen lördag elr söndag! Kul :D fårse va vi hittar på då :)

Btw åt denna baren som snack i skolan ^^

Av Elise - 11 maj 2015 07:07

den vanliga frukosten ;) fast har i proteinpulver i nu också :p men bytte ut kakaon mot russin oxh kanel. Man känner proteinpulver smaken ännu mindre då :p fast gröten vart väldigt rinnig haha

Btw har lite ont i magen idag.. Undrar om de kan va för allt ja små-åt..? Alltså allt cheat, för allt innehöll gluten, och jag håller ju mig borta från gluten, så när ja äter de kanske ja får ont i magen..? Så vare iaf me proteinbrödet.. När ja ätit de ett tag fick ja ont i magen, sen slutade ja 1v och de försvann... Menmen, inte så mkt å göra åt. Då vet jag till nästa ggn att bara äta 1 cheat, ocj inte småäta hela helgen haha ;)

Ja kom btw å tänka på igår hur bra ja börjat mått både psykiskt och fysiskt sen ja började äta bättre :) alltså maten spelar in en stor roll i allting.. Tex har jag blivit gladare och fått mer energi :) och de e extra skönt stt ja kommit över mitt sockerberoende :) de känns lite konstigt att vara beroende av socker, men de är ju väldigt många som är de, de e ju väldigt vanligt.

Men nu ska ja äta upp gröten och göra mig iordning.. Va skönt att vi bara går 3 dar denna vecka!!

Skapa flashcards