sts

Alla inlägg den 7 maj 2015

Av Elise - 7 maj 2015 21:33

Här har vi mitt mumsiga kvällssnack :D 1/2 litet paket keso med 1 äpple och kanel, sen 2 mosade (jättesmå) bananer med 1 tsk kakao :D alltså bananerna va lika stora som min hand.. De kke inte verkar så jätte litet men den fick plats i min hand haha, och alltså de e nog dom minsta bananerna ja sett..:p behöver 2 st för stt de ska bli som en hel vanlig banan!


alltså, denhär banan-choklad-krämen e så god!! tänk att nåt så enkelt kan bli så gott :D och ju mognare banan ju sötare! Måste testa detta nångång med en brun banan..:D fast den är redan jättesöt med en normalmogen banan! de e verkligen så sött så man skulle kunna tro att de e tex agavesirap i också :)


btw, vilken träningsvärk ja har i magen..! så sköönt :D körde 130 olika situps på raken igår ;) alltså improviserade! Sen pausade ja å gjorde 70 till :) min mage tackar mig!

Av Elise - 7 maj 2015 20:36

Dehär vart min middag, som var förvånansvärt mättande :)
Blandade i en mixer; 5/6 msk kvarg, 3 dl frysta hallon, 0.5 dl vatten.
Sen hällde jag upp de i en skål, och strödde på 1 msk havregryn och skivade en banan :) hade ja haft i agavesirap elr nånting när ja gjorde hallonsmoothien hade de smakat yoghurt!:D men somsagt, gott och mättande :)

Åt dock detta för 1h sen, och ska äta igen om 1h haha ;) intr samma sak men;p

Av Elise - 7 maj 2015 17:06

1 1/2 msk jordnötssmör, 1/2 fralla (för de låg 1/2 framme) 1 apelsin, 1 minibanan, och 1 äpple :D fick köpa jordnötssmör och kvarg påvägen hem från gymmet :p va bara på gymmet 20 min, haha! Med 10 min uppvärmning, 5 min jobb, och 5 min gång på löpbandet efteråt ;) vilket jävla killerpass!;) men båda squat-rack'en va upptagna, så fick kö i benpressen. Men körde ju såklart väldigt försiktigt med min fot. Jag körde 10x2 som uppvärmning på 18 och 25 kg, sen körde ja på 39 tror ja de va, 3x6 :) för de va de ja egentligen skulle gjort som knäböj! Men benpressen fick räcka :) ett snabbt pass alltså, haha :)

Och nu ligger ja i sängen å njuter av min postworkout :D ska äta kvarg sen istället :) ocj i skolan åt ja btw en strawberry & cheesecake Questbar ;) mina Questbars börjar ta slut nu!D: nån gång måste ja beställa en låda :p

Och imorn börjar vi 10.20 Fyyyy va skönr!!:D

Av Elise - 7 maj 2015 07:03

Choklasgröt :D fast lite annorlunda..;)
1 dl havregryn, 2 dl vatten, 2 äggvitor, 1 skopa proteinpulver (man ska egentligen ha 2 men ja tycker ju dehär pulvret är så äckligt så 1 räcker gott å väl), 1 msk kakao, 1 banan, sen agavesirap :D kanske skulle haft i mer vatten elr nåt på slutet, för som ni ser är gröten ganska torr ;) de e bara en stor klump som inte ens åker ut i tallriken, haha!

Och idag äre torsdag. Snart fredag :) bara att hålla ut!

Ovido - Quiz & Flashcards