sts

Alla inlägg den 26 april 2015

Av Elise - 26 april 2015 19:44

mums! Grillad kyckling (tror de e lite bacon i också) sen potatis som var grillad i folie, med aioli..mmm!! Rena lyxen :D

Resten av kvällen kommer nog bli lugn :) kaanske hämtar en till portion, och kollar lite på yt :) hoppas er söndag också blir nice!

Av Elise - 26 april 2015 18:41

Nu är ja hemma igen! Jag va å klippte mig hos min kusin, så vi stannade lite längre :) och jag vart me på vattenkrig oxkså med min kusin, hennes pojkvän, och hennes lillasyster oxkså, så Aa, haha :p första ggn va ja den enda som inte va blöt, andra vare min kusins pojkvän ;) men vi körde typ först kasta runt i ring tills den spricker, men båda gångerna slutade de me att vi jagade varandra me ballongerna haha :p
Men håret vart lite kortare än förväntat, men kan ju inte göra så mkt, de behövdes :) ska försöka toppa mig varannan-var tredje månad! Får se om ja håller de då ;)

Men iAf, vi svängde in på Ica och handlade lite, och jag lyckade roffa åt mig en celsius ;) har 2 nu som väntar på mig i kylen ;) och de ja äter medan ja väntar på maten, som förövrigt kommer bli väldigt smaskig, så äter ja 1 kiwi, 1 banan, och lite russin :) dock lite omogen kiwi, huuh:p

Av Elise - 26 april 2015 14:33

om 1/2h ska jag klippa mig, och de tar en kvart å åka dit, så måste skynda mig lite å äta :p
Men de ja äter är iaf 1 1/2 msk jordnötssmör, 1 banan, lite russin, sen 4 msk kvarg med varma hallon :) mm så gott!

Av Elise - 26 april 2015 12:31

Dehär blir lunch idag :) 4 msk keso med 1 banan, 1 apelsin, och 1 proteinbröd med kokosolja oxh kalkon :) inte speciellt mkt men..

Aja, de va skönt stt komma iväg till gymmet!:D körde dock inte slut på mig i benpressen, för kände de lite i nedre ryggen, men annars ett helt ok pass!:D
Körde detta:
5 min gång/5 min jogg som uppvärmning

20 knäböj
20 kg:
8 back squats
8 front squats

22 1/2 kg:
8 back squats
8 front squats

25 kg:
8 back squats
8 front squats
8 back squats

27 1/2 kg:
8 back squats
8 front squats

30 kg:
8x2 back squats

35kg:
7x2 back squats

Sen körde jag 16 kg kettlebell sumo squats 10x4, och avslutade med lite Benpress :) men kom bara upp i 45 kg, men ändå skönt pass!:D tog lite över 1h :) oxh då körde ja knäböjen i 30-35 min ;) jag körde me lite längre vila idag!:)

Av Elise - 26 april 2015 08:33

nömen God morgon ;) klockan är halv nio och jag sitter redan oxh äter frukost :) jag somnade ganska tidigt igår, va skittrött efter Örebro, haha :p

Men idag blir frukosten havregrynsgröt med 3 äggvitor, 1 banan, russin, och kanel :) åt btw inte keson till frukosten igår, va för mätt, haha! Alltså havregrynsgröt med äggvitor oxh banan är nog de mest mättande jag vet..! Liksom den kombon :p

Men om 2-3h så ska jag förhoppningsvis cykla till gymmet :D sen sa mamma att jag å min brorsa skulle greja i trädgården, men vi får väl se hur de blir med de.. Och klockan 3 ska jag klippa mig.. Blandade känslor, haha, vill klippa mig för stt de e så slitet, men vill inte ha de kortare :( aja, hoppas ja blir nöjd iaf :)

Presentation


Här är en 15-årig tjej som bloggar om sin vardag :) jag boxas, och gillar att träna, äta gott och hälsosamt & shoppa :) kika gärna & se om du tänkt stanna!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards