sts

Alla inlägg den 23 april 2015

Av Elise - 23 april 2015 21:40

dehär blir kvällssnacket :) 1/2 äpple, lite russin, 4 msk kvarg, 1/2 dl havregryn, varma blåbär, sen 1 banan :) konsistensen känns som en deg/smet typ! Haha :D för först kvarg oxh banan som gör de kletigt, sen gör havregrynen de lite torrare, så de blir typ en smet-konsistens :) mums!
Haha btw min mage vart typ helt choklad efter middagen, den lät jätte mkt oxh ja kände typ hur den arbetade haha :p och ja kände mig både mätt oxh hungrig på samma gång.. Haha, men nu har ja iaf rättat till balansen lite :) ja har lite kvar egentligen, men ja nöjer mig för idag, för ja ligger inte mkt under :) ja fattar inte hur vissa kan klara sig egentligen och äta sånna portioner som ja gjort idag :o ja skulle ju typ vart helt nedbruten haha..

Btw igen, mina naglar har börjat växa ännu mer som ogräs ;) förut växte dom sakta, och en nagel växer väl typ ut helt på 6mån? Mina växer typ ut helt nya efter 3 :p måste typ klippa/fila/riva varenda månad :p klagar verkligen inte ;)

Av Elise - 23 april 2015 19:29

tjena! Är hemma nu, har ridit me Tova :) vi fick cykla rill stallet, drygt, haha :p så mkt för vilodag idag ;)

Btw, har ätit skiitdåligt idag. Åt de lilla t frukost, sen typ 5 mandlar, sen lite sötpotatissoppa (typ 150kcal) sen 1 Questbar och lite russin, sen innan vi red åt ja bara ett äpple, och nu äter ja degär. Var uppe i under 800 kcal innan ja just nu äter middag.. Måste äta en monstertallrik med lökris och köttfärssås, sen 1 1/2 msk jordnötssmör med 1 banan och 1/2 äpple, för fick inte plats med mer äpple, haha, så ska äta mer sen om 1 1/2-2h, så ja inte har sånt underskott, speciellt när vi har cyklat och ridit också :) just nu hae ja ca 800kcal underskott, så får se va ja äter sen!

Av Elise - 23 april 2015 07:06

idah testar jag något nytt rill frukost :D elr, först har ja kvargen, sen lite keso, de som var kvar i burken, men sen testar ja faktist knäckebrödet som är nere på bilden :) och de påminner mig så mkt om när man va liten, för de luktar som sånt ljust bröd man åt i skolan, och de borde ju smaka som de också :) och till de äter ja lite kokosolja som smör, och 2 kalkonskivor, 3 gurkskivor/macka :) sen dricker jag 1L vatten till de också ;)

Jahopp, idag har vi prov igen. Fast i fysik denna gången. Hoppas de går bra, för ja känner mig lite mer osäker än ja gjorde på matten å svenskan, för svenskan trodde ja skulle va skitsvår men de va den inte, som tur va, så får väl hoppas att de blir samma sak med fysiken ;) Jah återkommer om de ;)

Nä nu ska ja ta å testa mackan, så ses!:D

Presentation


Här är en 15-årig tjej som bloggar om sin vardag :) jag boxas, och gillar att träna, äta gott och hälsosamt & shoppa :) kika gärna & se om du tänkt stanna!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards