sts

Alla inlägg den 21 april 2015

Av Elise - 21 april 2015 20:58

körde på ett enkelt kvällssnack, 1/2 äpple å 10 1/2 mandlar :) haha, den sista som kom ut var en halva, haha, så de vart 10 1/2 ;)
Jo, åså en kopp te också :)

Och då ska ja fortsätta kvällen med yt :)

Av Elise - 21 april 2015 19:10

Jag dog inte! Haha!
Nämen, de va inte så drygt som ja trodde :) vi jörde inte i självaste slalombacken eftersom de e första gången, men vi körde i en lite mindre, men fortfarande brant backe :) vi körde först typ 6 st 2 minuters ronder där man skulle kuta upp å jogga ner, på 3 olika avstånd, sen körde vi att man skulle va 2 å 2, så skulle man ha ett cykeldäck (tror ja de va) runt sig, så skulle man springa upp medan den bakom höll emot, 5 ggr var, sen efter de sprang vi upp 5 gånger enskilt upp för en ännu brantare backe, och avslutade med en rond skugg :) de va skönt!

Och nu äter ja lökris och kyckling!:D idag har ja fått i mig väldigt mkt protein, haha, fick i mig väldigt mkt t frukost, sen vare torsk i skolan, så mer protein, sen nu kyckling, haha, protein overload :p

Av Elise - 21 april 2015 16:21

mumsigt!:D typ 2 1/2 ananasskivor, 1 stor banan, 3 dadlar, lite russin, å 2 msk jordnötssmör :D sen en burk celsius, citron/lime :D mums!

Idag har jag å Isabell vart ute :) skönt! Meen, dock så har ja bränt mig.. Inte kul.. Ja överdriver verkligen inte när ja säger att ja aldrig blir brun utan bara bränd! Förra sommaren solade ja typ hela tiden, oxh med solkräm varje gång för stt ja inte skulle bränna mig, och ka fixk Pyttepytte lite färg, men man såg ingen linje ifall man inte tittade noga.. När ja va liten så va vi utomlands varje år, oxh ka brände mig HELA tiden, oxh ganska allvarligt också, för ja tyckte de va så jobbigt me solkräm, ja fattade ju ingenting, så de har nog förstört min hy tror ja :/ och e lite nervös över för hur min hud kommer reagera i framtiden..

Men iaf, ja ä issa åt en fruktsallad igen idag :) den bestod av banan, ananas, äpple, blåbär, björnbär, å russin :D myspys!

Och om 1 1/2h måste ja va i slalombacken.. Åh guuud hoppas inte de blir så jobbigt som ja föreställer mig haha! Ja kör aldrig intervaller, och defenetivt inte backintervaller.. Bara ja inte spyr.. Haha:p

Av Elise - 21 april 2015 08:18

Frukosten kom upp lite sent idag, men de e för ja hade inge internet :/ men nu är ja i skolan så nu har ja internet :p

Frukosten vart andra halvan av kvargburken med 1 skivad banan, 1 äpple å russin :) lite tråkfrukost haha, men ja hade ingen fantasi ;p

Idag ser de ut att bli fint väder, hoppas!
Oxh ikväll så äre intervaller i slalombacken.. Å herre, kommer vörja grina hahah d:

Ovido - Quiz & Flashcards