sts

Alla inlägg den 16 april 2015

Av Elise - 16 april 2015 20:08

detta blir de sista ja äter ikväll, ca 1 msk jordnötssmör å de sista av vindruvorna vi har kvar :) + en kopp te också :)

Och imorn äre freeedaaaag. Sköönt! Men vi börjar 10 min tidigare ba så vi ska få gå 10 min tidigare så vi hinner till maten.. Fast vi hinner alltid toll maten iaf så ja fattar inte varför vi behöver 10 min extra när man kunde kommit 10 min senare liksom... Men aja, imorn ska ja äta lite kikärtspizza som kvällsmat :D taggggg..! Bästa fredagskvällen alltså, en hel pizza all by myself ;)

Av Elise - 16 april 2015 18:19

kvällsmaten idag vart kycklingsallad :) lite sådär snabbt å enkelt ;)
Svenskaprovet idag gick btw bra!:) godkänd kommer jag nog bli ^^ dock 11 sidor långt, uuh, hann typ precis på lektionen, haha, vi hade 1h lektion :)

Btw åt denna Questbar i skolan oxkså, mm, den va god!:D och den passade perfekt, för ja hade lite kak-cravings just då, och typ 2h innan oxkså :p perfa :) kommer köpa igen!:D

Av Elise - 16 april 2015 07:04

Frukosten idag vart 1 apelsin, 1 banan, å 1/2 äpple :) tänkte ta hela äpplet men de vart så mkt :p sen har ja 5 kalkonskivor på de :) tar helt enkelt me andra äppelhalvan t skolan ^^
Och åh, första lektionen har vi Svenskaprov :| fast ja tror iaf ja kommer bli godkänd!:) hoppas.. Skönt att vi har de på första lektionen iaf så de blir avklarat sen..

Nä nu ska ja fortsätta äta min frukost, ha en nice torsdag :) och ta er igenom den så blir de fredag nästa :D

Ovido - Quiz & Flashcards