sts

Alla inlägg den 10 april 2015

Av Elise - 10 april 2015 20:32

De vart en Questbar, sen lax, några räkor, å hemmagjort mos :D mums :) ja tog questbaren efter träningen sen cyklade ja å Isabell runt lite, bl.a till coop :) och har köpt 1 sånhär smoosh, elr, en liten, sen cyklade vi tillbaka till Ica så köpte ja en stor ;) åså åt ja å Isabell "lite" chilinötter :p

Av Elise - 10 april 2015 14:10

de fick bli denna lilla chokladpajen jag gjorde för ett par dagar sen :) fast glömde ha i agavesirap i bottnen, så fick ringla de uppepå innan ja hade in den i mikron :) men hur gott som helst ändå!

Sök på chokladpaj i min blogg elr bläddra bak 1-2 sidor så hittar du receptet :)

Btw sitter ute och njuter lite av solen :) lite blåsigt, men har på mig en tröja så de spelar inte så stor roll :)

Av Elise - 10 april 2015 11:50

Vart en lat-lunch idag.. Haha :p 1 proteinbröd med kokosolja och 3 kalkonskivor, sen havregrynsgröt med banan å russin :) dock inte glutenfria havregryn, sen äre inge äggvitor i heller :/ smakar faktist väldigt stor skillnad..:o vi har inga ägg hemma, så måste köpa de sen, för imorn äre ju maaatch, helt crazy va fort veckan gick :o i början på veckan va ja skit nervös för matchen/matcherna i helgen, men sen slutade ja tänka på de, men nu börjar ja bli nervös igen... Hah, de va tysligen väldigt stor skillnad för mig på diplom å amatörmatch.. Den enda skillnaden är ju att nu får man slå hårdare, men ja Behlver inte va så nervös som ja är, för jag är ju van att köra med folk som väger 20-30 kg mer än mig, dom går ju dock inte fullt ut, men ändå, dom fjäskar ju inte heller :p

Men de ser ut som soler tittar fram lite :D i skuggan äre 13 grader :D

Av Elise - 10 april 2015 09:34

Jahopp, fredag idag.. Snart e lovet slut :( sista riktiga lediga dan ja har på lovet.. :( men de ser iaf ut å bli fint väder, så de håller ja verkligen tummarna för :D hoppas de blir soligt, varmt, och mestadels vindstilla.. Komigen nu..:D då ska ja förmodligen va me Isabell :)

Men t frukost blev de 1 apelsin, 1 banan, 2 jordgubbar, 1/2 äpple, å 4 kalkonskivor :D mums :)

Presentation


Här är en 15-årig tjej som bloggar om sin vardag :) jag boxas, och gillar att träna, äta gott och hälsosamt & shoppa :) kika gärna & se om du tänkt stanna!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards