sts

Alla inlägg den 3 april 2015

Av Elise - 3 april 2015 22:34

Klockan halv 11 skar jag upp en apelsin och ett äpple ;)

Nä men kände att ja behövde äta något mer, faast ja inte e hungriig, så de fick bli en apelsin och ett äpple med en kopp te :) inget för speciellt :)

Hade inte lagt i tepåsen när ja tog kortet ;)

Av Elise - 3 april 2015 20:26

Är inte ens hungrig... Hahah, ja åt nog kanske lite mkt till mat.. Liksom, herregud? Hahah :p men, äter ett helt litet paket keso, med typ 2 skivor äpple, haha, de va de som vart kvar när ja gjorde äppelkakan :) sen 1 banan :D

Idag vare ingen träning, fick veta de medan ja satt å åt, för dom håller på å gör om lite i lokalen :) flyttar väggar å målar å så!:D såå, då vart ja taggad på å gå t gymmeeeet :D och, de ångrar ja inte :D körde lite annorlunda, och mer effektivt :D körde med kortare vila och liite högre reps :) och va verkligen inte lika stark som ja brukar va, men inte så konstigt eftersom ja inte gymmat på typ 3 veckor :o men körde iaf degär:

Uppvärmning:
5 min gång
5 min jogg
20 air squats
Lätt stretching av framsida oxh baksida lår

20 kg:
10 back squat
10 front squat

22 1/2 kg:
10 back squat
8 front squat

25 kg:
8/10 (kommer ej ihåg) back squat
8 front squat

27 1/2 kg:
8 back squat x2

30 kg:
8 back squat x2

Sumo squat med 16 kg kettlebell:
10x4

Benpress:
8-10 reps 1-3 sets, vikter mellan 18 och 52 kg

1 snabb stretch-övning

Nöjd med detta pass :D mina lår skakade när ja gick därifrån! Fast vart dock typ bara trött i framsida lår, menmen :) har nooog träningsvärk imooorn kan ja sägaa :D men de återstår att se ;)

Av Elise - 3 april 2015 16:12

Dehär fixk bli preworkout idag :) 1 äpple, 1 banan, 1 msk jordnötssmör, å 1 celsius :) va inte sådär speciellt superduper hungrig hehe.. Är fortfarande mätt från maten :p menmen :)

Undrar btw om ja börjar bli lite beroende av celsius nu.. I början vart ja ju typ de, sen slutade ja att dricka de ett tag, men nu har jag ju druckit flera stycken på bara några veckor :o haha, men aja, de e väl inte livsfarligt ;)

Av Elise - 3 april 2015 15:06

Såådär, nu ligger jag i matkoma på mitt rum.. Jag åt mest av alla, och jag är minst, både i ålder oxh vikt HAHAH, men ja är också den som är mest aktiv, så ja behövde de förmodligen mest ;) fast ändå åt ja inte sådär super jätte mkt :p

Men de vart iaf prinskorv, köttbullar, skinka, ägg, potatisgratäng, Janssons frestelse, sen som efterätt åt de andra sockerkaka, men jag å mamma delade på en form äppelkaka :) som ja har recept på ;) sök på äppelkaka, sen är de några inlägg ner :) den har ja gjort ganska mkt, så där har ni väl bevis på stt den e god?;) den e enkel oxkså :) fast tog inge kort på den, men åt vaniljkvarg till :)

Och av min moster fick ja en låda med små 70% marabou chokladbitar ;) de vart mitt påskgodis :p
Och ja fick 300kr av mamma för å klara mig över påsk också :) hade nog säkert klarat mig ändå, men äsch ;) kan ju beställa Hoodie då!;p

Av Elise - 3 april 2015 10:40

Frukosten idag fick bli havregrynsgröt med 1 banan, russin, kanel, sen i den vare 1 dl havregryn, 2 äggvitor oxh 1 helt ägg :) för råka klecka i 1 äggula också hehe :p sen en hel apelsin :) håller mig förmodligen mätt fram tills lunch då! Ele, de e nästan lunch nu, men Aa hehe :p

Halv 2 så kmr mormor och min moster hit, så ska vi äta lite påskmat :) för mamma är inte hemma i helgen, så vi gör de idag :) och igår fick ja upp påskfjädrarna ;)

Jag har skalat typ hälften av potatisarna än så länge, å när ja ätit klart så ska ja kasta skräp medan min brorsa handlar, sen när ja kmr tillbaka ska ja förmodligen dammsuga kök, hall, å vardagsrum sen kke baka om ja hinner:)

Presentation


Här är en 15-årig tjej som bloggar om sin vardag :) jag boxas, och gillar att träna, äta gott och hälsosamt & shoppa :) kika gärna & se om du tänkt stanna!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards