sts

Alla inlägg den 14 mars 2015

Av Elise - 14 mars 2015 20:41

Detta fick bli kvällssnack! Ananas, vindruvor, å typ 2 1/2 msk jordnötssmör!:) hade jordnötssmöret i mikron i 30 sen också, så de blir som rumsvarmt ;)

Oxh jo, mamma har kommit hem nu, å ja fick en söt liten mugg ^^ man ser inte riktigt va de står på den på bild, och har redan lagt den i disken så orkar inte kolla heller ;p

Av Elise - 14 mars 2015 18:49

1/2 kycklingsallad.. För mamma skrev tydligen stt hon också skulle ha precis när min brorsa hade hämtat... Så, aa... Men får ju äta nå mer sen så:)

Av Elise - 14 mars 2015 17:06

Nu har ja myst lite i ca totalt 1h å 20min :) först tappade ja upp lite vatten i badkaret, och hade på en hemmagjord ansiktsmask, och i badkaret åt jag en liten blandning av keso, frysta hallon, å äpple :) sen tog jag bort ansiktsmasken, tvättade håret och hade i hårinpackning, sen skrubbade jag kroppen med skrubbhandskar, och sköljde ur inpackningen, å klev upp. :) sen hade ja på ett serum i ansiktet, och en body butter från victorias secret! Förut tyckte ja inte att body buttern luktade särskilt gott, men nu tycker ja faktist den luktar fräscht och gott! Kanske jag får lite mer användning för den då..;) jo, så hade ja på fotkräm!:)

Recept för ansiktsmask:

2 msk mjölk
2 msk honung
2 msk mjöl

Blanda ihop allt, och ha på ansiktet i ca 20 min. Skölj sedan av med ljummet vatten.

Fast ja tror att de hade räckt med 1 msk av varje, för de vart väldigt mycket, och fast ja kletade på rätt mycket så använde ja kanske bara hälften!

Av Elise - 14 mars 2015 13:42

Äter detta just nu :) lite ananas, vindruvor, å 1/2 apelsin :) idag tror ja blir en chilldag!

Eftersom mamma e borta så har vi fått i uppgift att diska oxh stryka här hemma, ja ska stryka lite snart, å får diska sen om inte min brorsa gör de. Han har tvättat bilden och hållt på me nåt i garaget i några timmar nu.. Vad vet ja inte :p

Av Elise - 14 mars 2015 13:00

Ååh, dom här bilderna får mig att sakna sommaren så mycke :( liksom tänk, ingen skola, de e varmt, man kan hitta på saker ute, man kan gå ute utan att behöva packa på sig massa kläder, å så äre så fint me alla färger :( så skönt att de iaf håller på bli varmt ute!

Av Elise - 14 mars 2015 12:58

Nu har ja en ny header! Va tycks? Själv vart ja nöjd :) den blev större än den gamla också!:)

Av Elise - 14 mars 2015 11:36

Min lunch idag! Lite saltad spenat oxh broccoli, sen lax!:) mm!

Innan ja tränade gick ja också ut å tog lite kort i trädgården :) haha, ja fick lite timing på bilden högst upp, för Zimba rusade in i bilden oxh Mia hoppade iväg ;) sen gjorde ja några försök till att stå på huvudet, haha!

Av Elise - 14 mars 2015 11:04

Har nyss gjort det här nedanför! Phu! Gjorde översta som uppvärmning, och understa som självaste träningen :) ajaj mina armar! Haha:)) men ja gjorde inte squats, för ja har sån träningsvärk i låren :p gjorde bara dom på uppvärmningen!

//btw, man bränner inte 100kcal på första bilden som dom påstår ;) då skulle man bränna 1 kcal per rep, å de gör man inte.

Presentation


Här är en 15-årig tjej som bloggar om sin vardag :) jag boxas, och gillar att träna, äta gott och hälsosamt & shoppa :) kika gärna & se om du tänkt stanna!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards