sts

Alla inlägg den 25 februari 2015

Av Elise - 25 februari 2015 22:05

Ja har fått nån grej för frukt som ni kanske märkt! Haha:) de hjälper mig nog att hålla mig ifrån onyttiga saker också tror ja, för förut blev ja alltid sugen på nånting varje/varannan dag.. Men nu kan de gå flera dagar innan ja blir sugen på nånting :) ja skulle gissa att all frukt och protein som ja äter håller nere mitt sug!:) för ja äter ju frukt till nästan varje måltid hahaha.. Men de har blivit så gotttt :D förut liksom tyckte ja ju om bananer, men de va inte så att ja ba mmm när ja åt de, men de äre nu :D dom e så söta å goda! Dom e riktiga mumsbitar!

Äter 1 kiwi, 1/2 äpple oxh 1/2 banan :D

Av Elise - 25 februari 2015 20:09

Blev 5 kalkonskivor och keso, haha :) men kommer kanske, eller, ja kommer nog, äta nå mer sen :D
 fast juste åt en "liten" portion ugnspannkaka me mummsig bacon också..
Träningen gick ganska bra, blev dock en blodfontän från min näsa hahaha... Vart några blodfläckar på min oxh en motståndares tröja hahahahah, men ja e iaf glad att ja inte får ont när ja blöder näsblod :) vissa for ju ont och vill bara sluta men ja bryr mig typ inte haha, de e mest smaken och droppandet som stör mig.. Haha ja höll på spy efteråt för äre en smak ja inte tål så äre blod.. Bra kombo där

Av Elise - 25 februari 2015 16:08

Keson från Arla va slut på Ica igår, för ja vet inte om ja skrev de men ja gick å handlade igår, så fick köpa från ICAs märke, och de ja tycker e skillnaden är pyyyyttelite på konsistensen och sen smakar ICAs lite mindre, men annars helt okej.. Haha man märker stt ja har brist på idéer när ja skriver de

Äter jordnötssmörsklumpar å keso som preworkout :) undrar vare blir för kvällsmat sen :D

Av Elise - 25 februari 2015 14:18

4 kalkonskivor, 1 msk jordnötssmör, å 1 helt äpple :)

Av Elise - 25 februari 2015 11:53

Äter 5 kalkonisar, 1 bananpannkaka(som ja lyckades hålla hel ;) ) och 1 litet paket keso :) gympasset gick bra :D inte superbra men bra! Ja satte 40 kg i knäböj!:D nöjdis här! Först hade ja ju 32 1/2 eller 35 kommer inte riktigt ihåg, men ja vet, och visste att ja var starkare än så, de va bara att ja liksom inte riktigt vågade, ja var bara tvungen att komma ur min comfort-zone, och de klarade ja :D körde detta på knäböj:

8x2:
20 kg, 22 1/2 kg

6x2:
30kg

6:
32 1/2, 35, 37 1/2, 40

Körde på ett annat ställe idag, för squat-räcketet (?) var upptaget, så fick ta ett typ gammalt som man kan använda till andra saker också haha :p men de gick ju bra!
Ja har börjat tappa kontakten lite me mina muskler nu på slutet :/ måste försöka hitta kontakten igen!

Nu ska ja sluta skriva å börja äta :D fårse hur träningen ikväll går sen btw ;)

Av Elise - 25 februari 2015 07:57

Sitter å äter frukost, oxh ska t gymmet om typ 30 min :D äter 1 skiva ananas, den sista också, och andra halvan av mangon som ja åt igår, 1 banan, och 2 msk jordnötssmör :D mm!

Ovido - Quiz & Flashcards