sts

Alla inlägg den 21 februari 2015

Av Elise - 21 februari 2015 20:12

Nu är ja hemma :D va ett ganska chill läger faktist, först 1h teknik, ganska högintensiv men ändå, sen vare 8 ronder sparring klockan 3 :) och ja kom hem ganska trasig om man säger så haha! Vi va ganska många, så vi fick vara i en gympasal, så de golvet är inte så bra match me boxningsskor om man säger så, så jag och minst 3 till (dom ja vet iaf) fick en blåsa på trampdynan :( fast tror de va värst för mig, för ja kunde inte gå haha... Jag är ju van och studsa hela tiden, och de va ju ba lite svårt me en blåsa.. Så fick gå på hälen me bakfoten, och tänk er att man är van att hoppa på tårna, så ska man helt plötsligt gå runt me hälen, de e ju jätte drygt haha.. Men Aa kom hem med ett rivsår på näsan och under ögat, sen nå mer märke under oxh över ögat, sen uppepå näsan har ja ont oxh är röd haha... + att ja bet mig i tungan... Men för övrigt var de roligt :D

Nu äter ja potatisgratäng, kalkon, ich smörgåstårtaaaaaa :D :D nu ska ja kolla på yt.. Hejdåååå:))

Av Elise - 21 februari 2015 08:01

Tjaaa, äter en mumsmums frukost just nu :D små banan-havre-jordnötssmörsbollar ;) dom är bra om man ska träna elr något sånt! Alla 4, innehåller 400 kcal, ca 63 g kolhydrater, sen ca 12 g fett och protein :) och så ska ja dricka lite rödbetsjuicepulver blandat i vattenglaset.. Haha ja e nervös för hur de kommer smaka :p sen ska ja också hälla ner i vattenflaskan, så fyller jag på med vatten när vi kommer fram :)

Jag blandade bara 1,5 dl havregryn med 1 banan, mikrade i 1 min, sen kluttade på jordnötssmör på alla, och sammanlagt var de 1 msk jordnötssmör :)

Ovido - Quiz & Flashcards