sts

Alla inlägg den 12 februari 2015

Av Elise - 12 februari 2015 18:15

Försökte ju göra de lite nyttigare, så tog bara 1/2 snitzel och 4 kalkonskivor :p oxh tog den sista kakan till efterrätt ;)

Och imorn ska ja kanske baka lite till fredagsmys ^^

Av Elise - 12 februari 2015 16:40

Dessa var enkla å goda!:D om man är lite lat gällandes bakning, men ändå vill smaska på något, rekommenderar ja dessa!:) receptet blir för ungefär 4 mellanstora/stora kakor.

1 mosad banan
2 dl havregryn

Mosa ihop bananen med havregrynen i en skål, och tryck sedan ut på ett bakplåtspapper.

In i ugnen på 175 grader i 15-20 min. Jag hade mina i 15.

Så enkelt var de!:D men jag ville ha lite choklad i mina, för hon som gjorde dom innan (såg ett yt-klipp igår och kommer inte ihåg vem de va..) tyckte att dom var lite torra/tråkiga, så hon rekommenderade att ha i lite mörkchoklad eller gojibär eller något sånt, så ja hade i lite hackad mörk choklad, ca 1 1/2 rutor :) jag tryckte då först ut kakorna, sen tröck ja ner chokladbitarna:)

Av Elise - 12 februari 2015 16:35

Äter banan-havrekakor och de ja åt till frukost -kalkonskivorna haha ;) alltså 1/2 banan, 1/2 äpple, 1-2 nävar frysta hallon, sen typ 1/2 dl havregryn, blandat me fil :) mumsigt!

Av Elise - 12 februari 2015 16:21

Kommer ni ihåg för typ nån dag sen när ja sa att ja skulle beställa proteinpulver? Well, nu har de kommit lite grejer som jag och mamma har beställt :D jag har beställt 5 st bars, som e ganska små, ett naturellt proteinpulver, ett vaniljproteinpulver, en mighty dtx, som typ är en blandning av chlorella och rödbetspulver och sånt, som alltså är bra för magen, sen har ja beställt rödbetsjuicepulver också :D det är bra stt ta innan träning :) tänkte ta de typ innan match elle när ja helt enkelt vill få ut lite extra av träningen :D fast ska bara ta den när ja ska göra kondition eller boxning å så, för då skulle ja tro man får mer resultat än av tyngdlyftning :)

Men jo ja sitter och väntar på ett par nyttiga kakor :D 2 par faktist, för de e bara 4 st ;) men receptet är väldigt enkelt, och går typ inte att göra fel haha :) men recept är i ett annat inlägg!

Är väldigt spänd på att prova ut sakerna :D jag har ju redan choco chasew-baren, som ja köpte förut, fast har inte hunnit prova den, så nu har ja 2, hehe ;)

Av Elise - 12 februari 2015 11:23

De va pannkaka t mat idag i matsalen, de va väl både bra å dåligt, de va ju gott, men knappast nyttigt om man säger så :p både mjöl och socker.. Menmen, får väl försöka hålla mig resten av dan till nåt bättre :) de va mycke mer än de såg ut på bilden haha! Typ 5 pannkakor :s

Av Elise - 12 februari 2015 07:01

Här är då dagens frukost, som består av ett halvt äpple, en halv banan, ca 1-2 nävar frysta hallon, ca 1/2 dl havregryn, utblandat med lite fil :) oxh 2 kalkonskivor :)

Presentation


Här är en 15-årig tjej som bloggar om sin vardag :) jag boxas, och gillar att träna, äta gott och hälsosamt & shoppa :) kika gärna & se om du tänkt stanna!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards