sts

Alla inlägg den 25 januari 2015

Av Elise - 25 januari 2015 19:07

1 äpple, 2 "ringar" ananas, å en riktig klick mandelsmör :) mumsss

Av Elise - 25 januari 2015 15:52

Av Elise - 25 januari 2015 13:43

Åså kommer ja hem me vinst :D nice de :D gick mot en norska, ja vann med antingen 31-29 elr 31-27, hörde inte riktigt... Ja glömde förresten sport-bhn hemma så fixk gå match i min vanliga... Men de gick ju bra de så :)
 btw råkade jag få min motståndare att gråta :o de va nånstans i rond 2 när jag kontrade och satte den i hakan på henne.. fast matchen kunde ju iaf fortsätta ^^ lägntar tills jag får gå amatörmatcher nästa säsong när man får knocka å slå hårdare:3
Men nu sitter ja iaf på mitt rum å äter^^

Av Elise - 25 januari 2015 07:24

Mackor me kokosolja å kalkoon, apelsin, jordnötssmör, mandelsmör, hasselnötssmör :) kan väl säga att hasselnötssmöret va sådäär haha... Men de blir bättre ju mer man äter de ;)

Nu ska vi se här, de blir mycke å spy upp sen ifall ja blir så nervös! Min tränare kommer å hämtar mig om typ 35 min, haha, kanske ska snabba på lite iaf ;)


Tänkte gö gröt men va inte sugen på de..

Ovido - Quiz & Flashcards