sts

Alla inlägg den 18 januari 2015

Av Elise - 18 januari 2015 18:55

Mandelsmör å jordnötssmör ;)

Av Elise - 18 januari 2015 17:32

Man skivar en banan, å fryser i frysen i ca 30 min, sen mixar man de me lite vaniljkvarg/mjölk :D de vart gottttt duuuu :D och mättande;) och med hackad choklad vart de pricken över i (y)

Av Elise - 18 januari 2015 16:37

De va 4 nuggets från början ;)

Men ja håller faktist på å gör ett litet mini recept..;) fast är på vänt nu, och ska vänta i ca 20 min ungefär :)

Mys

Av Elise - 18 januari 2015 15:12

Äter just nu hemmagjort mos med nuggets! Är inte säker på om nuggetsen e hemmagjorda, haha, för om dom e köpta så ärom väldigt bra gjorda ;)

De va mysigt å rida me Tova också!:) riktigt skönt, ^^

Av Elise - 18 januari 2015 11:24

Istället för gymmet så ska ja rida me Tova :D

Men ja va sugen på nå mer efter pannkakan, så fixk bli sista skivan av brödet ja baka me lite jordnötssmör på ;) de gick förvånansvärt att äta :) dock med 10 sekunders uppvärmning i micron först ;)

Av Elise - 18 januari 2015 11:06

Lite bananpannkakor blir gött! Men gjorde på de gamla vanliga sättet, med en gaffel, 2 ägg å en banan ;) för var för lat för mixern idag ^^

Men idag ska ja å mamma t gymmet :DD Guuuud så länge sen de va..! Tror sist va i typ november :o men hade inre mamma åkt hade inte jag gjort de heller ;) för mitt problem e liksom att ta sig till gymmet... Heeh.. Hatar snö :(

Av Elise - 18 januari 2015 11:03

Igår gjorde ja morotsmuffins :D vart gott och defenetivt ätbart ;) receptet är för 2-4 muffins, vart 4 för mig :)

1/2 dl havregryn
1 msk kokosmjöl
1 msk kokosflingor
1/2 msk kokosolja
1 dl finrivna morötter
1 msk kanel
1-2 krm vaniljpulver
1 mosad banan
1 ägg
1 äggvita

Blanda ihop alla ingredienser, och fördela i 2-4 muffinsformar. Micra i micron på högsta effekt i ca 3 min.

Jag åt med vaniljkvarg :D fast mamma fixk 2 muffins å jag dom andra 2;)


Recept: scenbloggen.se

Och till kvällsmat (innan muffinsarna) vart de gryta :D

Skapa flashcards