sts

Alla inlägg den 10 januari 2015

Av Elise - 10 januari 2015 14:47

Nu sitter vi på rummen och väntar in Loves match, jag gick min match lite innan klockan 12, och de gick bra :D det gick bättre än jah trodde :):) igår gick jag ju mot en svensk, och vann med 33-29, och idag gick jag mot en dansk och vann med 35-27 :D var typ helt chockad när jag fick veta resultaten :o har de högsta poängen genom hela tävlingen :D jag trodde de gick sämre idag, för det var verkligen jätte jobbigt, kunde knappt andas i rondpauserna.. Men mina tränare hade sagt innan att danskar har oftast ingen teknik, utan dom brukar bara mölja på, och de stämde verkligen haha ;) trodde jag skulle förlora där ett tag, men sen när jag fick veta att jag vann så vart jag lättad :D kom ju på såhär i efterhand att man får ju poäng på garderingar, alltså att man tar slagen, inte rätt i ansiktet/kroppen då, men Asså Aa att man skyddar sig :) för jag fick verkligen springa runt i hela ringen å kontra typ varannan gång för hon slog verkligen helatiden :p men fick ett par tillsägningar för jag gick fram med axeln för mkt flera gånger :p för ja tänkte såhär skydda mig med axeln, som man ska, men vi kom ganska nära ibland för hon tryckte ut mig i hörnen å ja tryckte tillbaka henne, och då slog vi ju samtidigt, och då kunde jag ju inte skydda mig med händerna/armarna, så fick skydda hakan med axeln, men jag slog i henne ett par gånger med axeln så fick några tillsägningar för de :p men annars är ja jävligt nöjd!:)

Vi åt efteråt, och ja tog en riktigt såsig pasta med strimlad oxfilé över *-* man vart dock väääldigt proppmätt haha :p orkade typ lite mer än hälften bara ^^

Dehär åt ja till frukost också :) suddig bild å allt men jag va av någon anledning jävligt skakig när ja tog bilden :p

Ovido - Quiz & Flashcards