sts

Alla inlägg den 5 januari 2015

Av Elise - 5 januari 2015 19:54

Dehär blev en riktig rivstart! Har inte tränat nånting på lovet, sen hinner jag med 1 1/2 träningar sen blire match... Sen äre match efter en vecka igen haha... Det var träning idag, sen blire inget helpass på onsdag, utan mer latch, för på torsdag åker jag, båda tränarna, och en amatörboxare, tjej de också, till Borås :p så ska vi bo på hotell tills på lördag, så är de matcher varje dag tror jag.. Alltså torsdag fredag och lördag.. De e Golden Girl vi ska på.. Fast dom hade tydligen problem att anmäla mig, men dom skulle boka en till hotellplats iaf, så hoppas ja blir anmäld nurå haha :p

Träningen gick väl bra, elr, så bra de kunde gått första gången på några veckor ;) vi körde först lite teknik, sen sparring, och först fick jag en rak höger på näsan, och börja blöda näsblod, men nästa rond fick jag in en högerkrok ;) så då vart vi väl kvitt då ;)

Ska äta dehär nu och lite mer protein senare!

Av Elise - 5 januari 2015 15:52

Perfekta preworkouten ju! 1 banan, ca 1 msk jordnötssmör, oxh 1 chokladruta!:) Mumms!

Håller faktist på å gör en DIY... Får se hur de blir då..;)

Av Elise - 5 januari 2015 12:31

Tror de börjar bli en dålig vana att ha choklad på pannkakan... De e lite mer än 200kcal i 4 chokladrutor :o vilket blir ca 500kcal till frukost... Hade choklad på t frukost nån cheatday förut men efter de så fortsatte ja ha de :o får smälta bär elr nåt istället..

Ovido - Quiz & Flashcards