sts

Alla inlägg under oktober 2014

Av Elise - 8 oktober 2014 20:13

Idag fick jag mina grejer från stronger! :)) har nyss duschat, så ska prova dom typ unorn :)) och ja de är HELKASSA bilder, men de är inte världens bästa ljus eller kamera..

Av Elise - 8 oktober 2014 16:08

Alltså ja har blivit jordnötssmörs-knarkare :S har bara kvar t ca 1 1/2 ggn, och mamma köpte de igår,. Nästa gång får hon köpa 2/3 burkar.. Haha.. Och de e ju liksom inte varje dag man kan gå å köpa de, för de finns inte "riktigt" jordnötssmör här, utan de gör de i Borlänge.. (40min härifrån) och med riktigt menar kah som är gjort på BARA jordnötter å salt :) inte i sånthär fake där de e massa tillsatser å inte ens smakar jordnötssmör ;)

Btw så har ja sån sjuk träningsvärk i baksida lår, imorse kände ja bara lite, men nu kan ja knappt gå, haha, får se hur de slutar ikväll efter träningen xd

Av Elise - 8 oktober 2014 12:51

Nu har mamma klippt mina fransar., dom ser ganska (väldigt) konstiga ut, men det är ju bara sålänge, tills hon ska ta bort dom :)

Av Elise - 8 oktober 2014 09:41

2 ägg är på kokning, ska kolla gårdagens avsnitt av ph :) vaknade för ca 50 min sen, ja har hunnit gjort rent toaletten och badkaret uppe ;)

Av Elise - 7 oktober 2014 20:53

Vi äter ju på pizzerian hela tiden, haha, alla har blivit väldigt lata gällande matlagningen alltså..

Av Elise - 7 oktober 2014 19:26

Ska kolla första avsnittet av nya portkod, ich äta lite kvarg me hallon och jordnötssmör :)

Av Elise - 7 oktober 2014 14:50

Idag va nog ett av de bästa gympassen :D jag har ju haft typ alla de senaste ganska dåliga, för jag har liksom inte riktigt "kommit in i de".. Men vi får se hur bra detta pass blev, träningsvärk eller inte ;)

Idag kände ja mig rosa ;) rosa hörlurar också (y)

//frukosten//

Av Elise - 7 oktober 2014 10:53

Idag äter ja i sängen ;) sen blire gymmet typ klockan 1 :) vaknade sent idag, haha, är inte direkt van

Ovido - Quiz & Flashcards