sts

Alla inlägg under september 2014

Av Elise - 12 september 2014 21:56

Håhå, ska kanske baka nåt gååått ;3
Men ja, på morgonen blir de först gym, sen får ja äta, de ja e sugen på;33

Men träningen gick bra, först uppvärmning+ lite skugg, sen sparring, å sist mjölksyra :)
Sparringen va väl sådär, mest sista ronden vart bra, (vi va typ 7st, så vi körde alla mot alla, vilket blir 6 2minuters ronder, och en fick alltid vila. Kände mig lite seg i huvudet.,. Och på de, håller man på å bli knockad.. Haha.. Kul elr.. Ja va ju lite seg, och körde mot en bara några tiotals kilo tyngre, som såklart körde lite hårdare, och fick en uppercut i hakan, så mitt huve flög bak, och ja vart lite yr i ett par sekunder, haha, men ingen större fara.. Fast de gör inge, för en annan höll på å knocka min tränare, så ;)
Fast han fick ett slag på örat, de va alltså såhär luft mellan örat och handsken, så de blev ett tryck, haha. :) han sa att hade de vart lite hårdare hade han stupat, haha.

Av Elise - 12 september 2014 14:12

Bananpannkakor :D
Fast brända dom nu :S hoppas dom smakar ändå ;)

Av Elise - 11 september 2014 19:45

Haha, å va gott de e me björnbär ju :D

Keso och björnbär var faktist en god blandning :)

Men keso å björnbär blir min kvällsmat, och de ligger typ 4 tallrikar med mat i kylen nu... Haha.. Typ 2sr köttfärssås å spaghetti, en makaroner å korv, sen en med mat från ikväll :)

Hihi, imorn ska ja äta en go-frukost :D bananpannkakor och björnbär.. Mm... Ja längtar till frukosten :D
Ifall ja hinner.. Men vi har ju iaf sovmorgon på fredagar, så de e bra :)

Av Elise - 11 september 2014 17:18

Och dehär blir min belöning :33 riktigt god för en gångsskull ;)

Och min brorsa kom hem med ett resistance band helt random :o

Och fick en spegel i förrgår ;)
Riktigt finfin vecka (y)

[Bild]

Av Elise - 10 september 2014 15:40

Är hungrig nu, är hemma från skolan, äter, sitter vid datorn, har inget för mig. Kmr nog förmodligen ta lite mer keso sen ;)

Keso med chia-frön, saltade chasewnötter, 1 ägg, te och vatten :)

Dehär va dagens frukost (tror inte kah har lagt upp de.. Men om jah har så får ni se de 2 ggr ;))

Av Elise - 9 september 2014 15:07

Äter dehär, och kollar på yt :)

Har också hunnit äta en halv chokladkaka, (marabou) och tre macarons... Inte bra att ha godis hemma när man är hungrig...

Av Elise - 8 september 2014 20:40

Ja ska beställa amino-syror sen när ja har lite mer pengar :) amino-syror dricker man under träningspasset, för att motverka muskelnedbrytning, man orkar också träna längre, man blandar ner de i vatten, de finns olika smaker, tror jah vill ha päron ;)

Men tärningen gick ju bra, men ja e förkyld, så de va inte en speciellt bea idé, vart värre, och kan inte gymma imorn... Typiskt.. Men ja SKA, träna på lördag, jag har inte gymmat på flera veckor nu..

Av Elise - 8 september 2014 14:57

Att inte äta godis på 2 veckor... Har ätit jätte mkt onyttigt hela veckan... Haha... Men nu måste jag ju verkligen försöka, för vi var ju i skinnaråsen oxh sånt i helgen, så då unnar man sig väl, men nu får ja skärpa mig, seriöst.

Jävligt nyttig..

Skapa flashcards