sts

Alla inlägg den 27 september 2014

Av Elise - 27 september 2014 17:47

Av Elise - 27 september 2014 13:08

Tog en tallrik med rester, och gjorde en Laxbit och la i :) dehär äter jag alltså nu, kanske blir lite pannkakor senare ;))

Av Elise - 27 september 2014 12:57

Den här helgen, ska vi gå på restaurang för att fira min morbror, måste gå upp typ nio då, för det är lunchen vi ska äta ute, och förra helgen vare match, helgen innan de var jag ju hos min moster och fixade i trädgården, sen helgen innan de kommer jag ihåg att jag gjorde nånting, men kommer inte ihåg vad det var... Och nästa helg ska jag och mamma upp till Karlstad, så ska mamma på någon slags kurs, med fransförlägning, hon kan redan göra det, men hon har inte gjort de på ett tag, och limmen har gått ut, så hon ska köpa nya, och liksom gå kursen för att "hålla igång" :) och jag ska följa med som "modell". Så då får jag ju fransförlägning på köpet ;). Sen FÖRHOPPNINGSVIS, så äre lugnt helgen efter de... Så jag åtminstone kan chilla en söndag :))
Så, hela september har kag varit upptagen..

Men, tightsen jag köpte igår var riktigt bra! :) dom satt hela passet, och behöver inte dra upp dom eller fixa dom en endaste gång :D riktigt prisvärda! 250kr kvalitét säger ja bara ;)

Av Elise - 27 september 2014 08:39

Idag ska ja kö ben, först, sen om jag orkar, ska jag köra mage på samma pass också :) men annars, kör jag ett pass senare idag med mage i, om jag ens orkar de.. Vart ju ingen träning igår ://

Men här är frukosten, ska sitta vi datorn i 2-3h sen dra t gymmeeeet, är också själc hemma idag typ några timmar, för mamma å min brorsa är på skroten, haha :)


Juste, vi köpte nya chiafrön igår också :D

Presentation


Här är en 15-årig tjej som bloggar om sin vardag :) jag boxas, och gillar att träna, äta gott och hälsosamt & shoppa :) kika gärna & se om du tänkt stanna!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards