sts

Alla inlägg den 20 september 2014

Av Elise - 20 september 2014 17:48

Jag håller på/ ska förbereda inför imorn :) plockar ur örhängen, filar/målar naglarna (jah nästan måste ha nagellack när jag har korta naglar, haha) och packar väskan m.m :)

Men jag äter just nu kycklingsallad.. Eller? Kycklingen smakar inte direkt kyckling.. Påminner mer om kalkon faktist. Sen är den alldeles ljus och "sladdrig" typ :s

Av Elise - 20 september 2014 15:36

Brände dock den ena pannkakan ... Den första som blev så perfekt D: men förhoppningsvis är den ju fortfarande god ;)

Av Elise - 20 september 2014 13:18

Igår efter träningen så åt vi plankstek :)) vart dock lite besviken då ja trodde det skulle vara oxfilé, men de var ryggbiff.. Men det var ändå väldigt gott! :) synd att jah inte var speciellt hungrig när ja kom hem :// det ör ju då de är extra gott :) // sorry för dålig bild men blir ju knappast bästa kvalitén i mörkret

Av Elise - 20 september 2014 13:16

De vart inte jätte pass idag på gymmet, hade ingen koncentration och har ju ändå match så..
Men jag fick en slags "låsning" typ i höften när jag gjorde den sista övningen innan jag åkte, jag hade gjort den 2 ggr innan men jah var väl helt enkelt inte helt uppmärksam så gjorde väl fel säkert... Tur att de inte är en tung övning som man använder vikter i.. Haha..

Men hoppas de gått över tills imorn iaf, just nu äter ja kvarg med granatäpple-kärnor (frysta) och typ fryst hallonsmul haha ;) sen 2 ägg :) ska göra banan-och ägg pannkakor sen också :3

Och det här var frukosten:

Aj

Av Elise - 20 september 2014 08:26

Har världens jävla träningsvärk i bröstet... Inte så konstigt eftersom art vi gjort så många armhävningar igår... Vi körde cirkelträning 3 varv, med 6 övningar, där man tränade brösten i ca 4 av dom, och 3 av övningarna hade en sorts armhävning i sig...
Ja ska t gymmet också om typ 2h, hoppas bara att jah kan gå en bra match imorn :) hoppas ju såklart på att jag vinner..;) jag hatar dagen innan- känslan.. För det är liksom inte samma sak som tex handboll eller fotboll, då man är ett helt lag, på en boxningsmatch är man liksom bara 2 st mot varandra i en ring, så man har liksom alltid allas blickar på sig.. Men faktist, så har jag fått mindre scenskräck från boxningen, haha :) men jag hatar fortfarande att folk tittar och dömer, haha, det är ju de dom ska göra, men jag blir så nervös av de.. Ofta därför jag mår illa varje match.. Hah, jag höll faktist på och spy i SM, ja fick kräkreflex..

Men aja, hoppas träningsvärken kan försvinna, eller iaf bli mildare tills imorn.. Annars måste jag värme upp bröstet ordentligt (och förmodligen benen också, eftersom att ja ska till gymmet idag) och försöka ignorera helt enkelt :)

[Bild]

Presentation


Här är en 15-årig tjej som bloggar om sin vardag :) jag boxas, och gillar att träna, äta gott och hälsosamt & shoppa :) kika gärna & se om du tänkt stanna!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards