sts

Alla inlägg den 23 augusti 2014

Av Elise - 23 augusti 2014 20:57

Chillar bara vid datorn just nu, de har jag gjort typ hela dagen.. Aa..

Av Elise - 23 augusti 2014 11:05

Äggen är klara om 3 min, så får skriva ett inlägg undertiden...

Idag känns som en mysdag.. Det är såhär kallt ute, ja har mysigaste kläderna, sitter å äter å ska kolla datorn.. Ja.. De känns väldigt mysigt..

Men nåt inte så mysigt är stt jag har ont i halsen :( men men.,, jag tar ett grejs som förhoppningsvis får mig att må bättre ^^

Förresten, mitt nya beroende är vindruvor.. Haha,, dom e såå godaa..<3 har liksom ätit 5 paket minst på typ 3 dagar.. Haha.. Köpte två paket igår, dom är nästan slut nu ;)

Och idag har ja på mig mysiga kattstrumpor,,;)

Nu vart äggen klara, see ya!

Av Elise - 23 augusti 2014 09:54

Ja tänkte sticka t gymmet, me ja somnade om... Har faktist lite ont i halsen också, så de e väl bäst...

Men dehär va iaf igår

Vi kom hem runt klockan 12:)

Ovido - Quiz & Flashcards