sts

Alla inlägg under maj 2014

Av Elise - 17 maj 2014 19:41

Av Elise - 17 maj 2014 19:38

Nu är den här boxningssäsongen slut:) både kul och tråkigt... Nu kan jag iaf träna själv... :)

Av Elise - 17 maj 2014 08:54

En rågmacka med smör och ost, (mamma fick den ena) en yoghurt, 2 ägg, ett glas vatten, och en energi-bar... Ska försöka tagga nu! Brukar inte vara speciellt taggad.. Men... Aa...

Åt 1/2 timme efter vad jag skulle.... Ska gå om en 1/2 timme ungefär... Hoppas de går bra ändå... Är proppmätt... o.o

Av Elise - 16 maj 2014 22:29



Är inte så taggad... Mest trött... Men ska snart gå å lägga mig, sen tagga till tills imorn! Fast vänta nu.. Jag måste ju packa och sånt också... Fan..

Av Elise - 15 maj 2014 20:04

Jag, Irma, och Tova bakade muffins idag :) goda vart dom!:)



Och nu på kvällen en liten joggingtur :) det va tydligen min näst snabbaste på den längden :) då får de bli ännu snabbare nästa gång :)

Av Elise - 14 maj 2014 20:15

Av Elise - 12 maj 2014 19:11

Ja.. Ska nog bara kolla på youtube hela kvällen nu :)

Av Elise - 12 maj 2014 13:38

Gick precis 1 mil... Inte väntat... Jag skulle igentligen jogga, men då kom jag på stt jag har träning ikväll, så jag tar en promenad ist. Tänkte jag. Jag vill inte bli trött i benen... Men tro mig... De här var nog värre... Haha...
Vi får väl hoppas att träningen går bra iaf, haha...

Jag gick först upp till elljusspåret, gick nån km där, sen gick jag ner igen, och fortsatte ner till söppenmyren, till stallet, sen tillbaka.. Påvägen köpte jag en dricka :) tog lite kort också ^^

Nu... Nu ska jag slappa i några timmar framför youtube...

Haha, jag gick tio i tolv och kom hem halv två..

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Ovido - Quiz & Flashcards