sts

Alla inlägg den 30 maj 2014

Av Elise - 30 maj 2014 22:15

Åt inte ens proteinbaren... Jag vart ovanligt mätt :o proppmätt faktist, och de va inte ens mkt jag åt...

Av Elise - 30 maj 2014 18:50

Sen blir de lite benträning :) ska nog inte köra så hårt idag häller... Jag blir ba trött när de e efter sex (inte sov trött, utan trött som att jag inte orkar träna) och så äre inge kul väder.. Tänkte jogga..

Imorn ska jag dammsuga hos mormor och efter de rensa ogräs hos min moster... Får se hur mkt pengar de skrapar in ;)

Av Elise - 30 maj 2014 17:12

Först ska jag nog köpa tröjan, sen blir de förmodligen linnet och shortsen :) tightsen blir nog efter min födelsedag, för då har jag ju hunnit fått pengar ;)

Av Elise - 30 maj 2014 10:28

Om jag får säga de själv så vart äggröran ganska god ;) tror jag ska göra lite mer sen..;3

Paprika och gurka från igår (vi åt grillat) och äggröra :)

Ovido - Quiz & Flashcards