sts

Alla inlägg den 22 maj 2014

Nu

Av Elise - 22 maj 2014 13:13

Nu har jag städat klart :) skönt me ledigt ;)

De vart bara en snabb - träning, för vi åkte så sent, så vi hann bara träna i 25 minuter... Jag gjorde bara benböj, och typ som benböj men man ligger ner och sätter på vikter, jag har såklart glömt vad den heter... Men man typ ligger ner, och har fötterna på en platta, och vid plattan är de vikter.. Aja, på den tog jag iaf 50, ungefär som min kroppsvikt, och på benböjen tog jag 20 :) fast de va nog lite för mkt, men de va liksom de lättaste så Aa... Haha... Men jag orkade bara 8x2 på de..

Av Elise - 22 maj 2014 07:25

Ska t gymmet snart :) lite såhär drygt på morgonen men... Det är VARMT ute! :D 28 grader :o såhär varmt har de inte vart på ett tag... :)

Ska köra ben, armar, och rygg :) har fortfarande lite träningsvärk i benen sen i måndags, men ska stretcha lite nu innan vi åker och hoppad de hjälper... :)

Skapa flashcards