sts

Alla inlägg under mars 2014

Av Elise - 22 mars 2014 20:17

Av Elise - 22 mars 2014 19:40

Vart inge mycket men... Nånting iaf!:)
Och inne på Gina Tricot mötte vi Wilma, Tilda, Saga och Ida :)


Asså jag har inte ätit nåt nyttigt alls idag! Jag, Isabell och Tova åt pannkakor till frukost (och jag åt lite för många så jag höll mig mätt skiiiiiiiiiit länge) sen när vi kom hem, runt halv sju tiden, åt jag två mackor, några bilar och äter nu en proteinbar:) jag är lite små hungrig men jag orkar inte göra någon mat... Sen blir det gladiatorerna klockan åtta! Om min teve vill samarbeta med mig... Gör kanske te då också :)



Mössan och reflexvästen ska jag ha när jag och Matilda joggar :p

Av Elise - 21 mars 2014 16:15

Av Elise - 20 mars 2014 19:02

Av Elise - 20 mars 2014 19:00

Jämt när jag är sjuk eller lite halvsjuk blir jag jätte sugen på att träna.. Men jag ska gå till skolan imorn iaf :) HOPPAD TIGHTSEN HAR KOMMIT DÅ, för då vet jah om dom passar eller inte, så jah vet om jag ska buda på samma strl på ett par andra på Tradera :)

Har två nya proteinbars nu iaf... Måste äta den ena på typ 1 1/2 månad, haha

Av Elise - 20 mars 2014 11:48

Jag tittar på en ny film och äter en bar istället :) vi har inge å äta...

Av Elise - 20 mars 2014 09:46

Mamma sa nåt lymf blabla immunförsvar blabla så här sitter jag och dricker citronvatten och kollar på film :) efter filmen ska jag kolla posten :D jag tror faktist inte att de har kommit, men man kan ju hoppas;) och så tror jag att man måste hämta ut dom... Men nej, nu hoppas vi på att dom ligger i brevlådan :D

Ovido - Quiz & Flashcards